kolmapäev, 16. juuni 2010

Return of the Jedi (1983)


Randal Graves: Which did you like better? "Jedi" or "The Empire Strikes Back"?
Dante Hicks: "Empire".
Randal Graves: Blasphemy.
Dante Hicks: "Empire" had the better ending. I mean, Luke gets his hand cut off, finds out Vader's his father, Han gets frozen and taken away by Boba Fett. It ends on such a down note. I mean, that's what life is, a series of down endings. All "Jedi" had was a bunch of Muppets.

Ning nii ta on, tänu nunnudele karvastele karulaadsetele Ewokidele on selle filmi maine fännide seas määritud. On ka inimesi, kellele nad meeldivad (minu teine pool ütles, et nad on niiiii nunnud), kuigi tuleb tõdeda, et on imelik vaadata kuidas täies relvastuses Stormtrooper langeb pisikese karu käe läbi, kes teda just kiviga oli visanud. Mõned inimesed isegi ütlevad, et sellest hetkest alates oli Star Warsi edasine käekäik teada ning kui George Lucas kunagi veel midagi STar Warsi teemalist teha üritab, siis kindlasti topib ta ka sinna samasugust "lapsesõbralikku sitta" (not my words). Minu isiklik arvamus Star Warsi filmide kõige debiilsema hetke kohta tuleb järgmises postituses, kui juttu tuleb saaga "esimesest" osast. Ning ei, ma ei mõtle Jar Jar Binksi.


Return of the Jedi omas samuti häid action stseene ning ägedaid momente, aga taaskord mitte midagi sellist, mis teda teistest filmidest kõrgemale tõstaks. Muidugi, üks asi mis mind alati häirinud on see, et kolmandas filmis võideldakse taaskord Death Stariga ning püüeldakse selle hävitamise poole. Ma mäletan et kui ma seda esimest korda lapsena nägin, siis pidin ma tükk aega endale selgeks tegema mis pidi filmid käivad ning miks esimeses filmis on täiesti terve Death Star ja kolmandas alles valmimisjärgus olev ehitis.


Ma nagu ei oskagi rohkem midagi öelda. Jumal tänatud, et ma nägin originaalversiooni, mitte seda kus Sebastian Shaw on Haydeniga asendatud. 8/10

Kommentaare ei ole: