pühapäev, 9. mai 2010

The Incredible Hulk (2008)


Ma ei tea kuidas teiega lugu on, aga kunagi Eesti telekanalitel jooksnud Hulki filmid, kus Lou Ferringo roheliseks võõbatuna ekraanil mörises olid mulle väga meeltmööda. Ma ei tea mis mind nende juures võlus, aga igatahes oli tegemist väga ägedate filmidega minu arust. Kui aastal 2003 tuli oma Hulki versiooniga Ang Lee, siis alguses olin ma muidugi asjast huvitunud, aga kahjuks pidin ma pettuma, sest ägeda filmi asemel vaatas ekraanilt vastu mingisugune heleroheline hunnik homoseksuaalsust, lisaks sellele oli Eric Bana kehastatud Bruce banner igav ning näotu, kogu tema lugu aga ei haaranud kaasa. Õnneks tuli viis aastat hiljem Hämmastav Hulk, või kui korrektne olla, siis Imeline Hulk. Sel korral astub Bruce Banneri saabastesse Edward Norton, kes tundus oma rollis palju loomulikum kui seda tegi Bana. Liv Tyler sai samuti oma rolliga esinduslikult hakkama ning mõnes mõttes isegi üllatas mind, aga kui Ang Lee versiooni juures midagigi head märgata oli, siis oli see Jennifer Connely. Tim Rothi tegelaskuju oli hea, kuigi tema nö. laskumine hullusesse juhtus kuidagi liiga kiirelt. Ülejäänute kohta laidusõnu ei leidu, eks jäeti aknaid lahti tuleviku jaoks ning seega ei saa midagi lõplikku öelda. Samuti oli tore kohata RDJ ilmumist selles filmis. Tuleb nentida, et mulle meeldib see kuidas Marvel üritab oma filme ühe universumi siise koondada; vähesel määral võib ju loota, et tulevikus ilmuv Ämblikmehe reboot üritab sedasama, aga eks näis.

Kuigi film hakkas natuke vaiksemalt ning lugu oli selline poolenisti järg Ang Lee filmile, poolenisti omaette seisev, siis varsti hakkas ka actionit tekkima ning pinget suudeti kohati päris mõnusalt tekitada. Eriefektid minu silma ei riivanud ning Hulk nägi palju esinduslikum välja kui enne. Koomiksifilmi kohta oli taaskord täiesti arvestatav film, kuigi asi oleks võinud vähe voolavam olnud. Aga muidu okei, vähemalt ei olnud Hulk mingi imelik homo. No offence. 7/10

HULK MAD! HULK SMASH!

Ang Lee "Hulk" oli nii jube film, et Edward Norton pidi peale vaatamist pikki hingamisharjutusi tegema, et ennast koguda.

"Oh, see koletiseks muutuva teadlase tüdruksõbra roll pole ikka minu jaoks. Kas me ei saaks stsenaariumisse sisse kirjutada paari kääbikut ning oma kuninglikku sugu peitvat habemes mõõgakangelast?"

1 kommentaar:

J ütles ...

Lou Ferringo on üle prahi!