pühapäev, 20. veebruar 2011

Cars (2006)


Cars on kindlasti üks kehvemaid filme ning ma usun, et selle väitega nõustuvaid ei ole just kõige raskem leida. Muidugi, on olemas kõik vajalikud elemendid, kuid kogu see tervik, mida meile pakutakse, tundub justkui lati alt läbi minek. Juba kogu see idee on minu jaoks naeruväärne - see on maailm, kus elavad rääkivad autod. See ei ole midagi, mis oleks hurmav või maagiline või midagigi, mis nõuaks natukenegi fantaasiat. Autod on lihtsalt autod. Ning ma tean, et enne ja peale seda on olnud Pixaril filme, kus on lihtsalt rääkivad kalad või rotid, kuid nendes filmides eksisteerisid nad inimeste kõrval, nende teod tundusid loogilisena, nende eksistents tundus loogilisena. Autod on lihtsalt autod autode maailmas. Totaalselt üksi, absoluutselt ilma mingisuguse seltuseta. Ma tahaks, et see film mulle meeldiks, ma tahaks, et Pixari maine oleks minu silmis rikkumatu, kuid iga kord kui ma seda filmi näen esitan ma endale täiesti tavalise küsimuse - kuidas kurat nad maailmas hakkama saavad? Nad on autod! Neil pole käsi!! 4/10

2 kommentaari:

Darius ütles ...

Mis teha...lastele meeldib.

ruut ütles ...

Tõsi ta on. Vist ka Pixari film, mis on sünnitanud enim kõrvaltooteid mänguasjade ja muu nänni näol, teised olid selles suhtes veidike tagasihoidlikumad.