laupäev, 12. veebruar 2011

Citizen Kane (1941)


Neid inimesi, kelle arust on Citizen Kane üks kõige paremaid filme, mis eal tehtud, palju ning ma saan neist aru, kuid see ei tähenda, et ma nendega nõustun. Muidugi, omal ajal kasutati uudset lähenemist loo kronoloogilisele järjestusele, kasutati efekte, mis olid suurepärased, kuid minu jaoks jäi miski puudu; tundus nagu ei oleks ta ajale väga hästi vastu pidanud. Ma ei räägi ainult tehnilisest poolest, oli teisigi aspekte, kuid seda ma tunnistan, et tegemist oli ühe parima (fiktsionaalse) biograafilise looga, mida ma eales olen näinud, lihtsalt oli hetki, mis viskasid filmi üleüldisele hindele kaikaid kodaratesse. 7/10

1 kommentaar:

GuidoMukk ütles ...

Film mis oli oma ajast miilide jagu ees. Hoopis teine kino keel. Kuidas saavutati..noor vihane Wells kirjutas ja lavastas ise loo..et traditsioone rütme muuta..kasutas terve hordi näitlejaid kes varem kinoga kokku puutunud polnud.
Kaamera filmis tegevust seaqlt kus ta varem polnud teinud..ülaatusi täis tegu.
10/10 minu jaoks