kolmapäev, 17. november 2010

Batman Begins (2005)


Kes meist ei teaks Batmani? Lugu noorukist, kelle vanemad tema silme ees tapetakse ning kes siis kurjuse vastu nahkhiirekostüümis võitlema hakkab, on ju eepiline. Ning sarnaselt ka mitmeid kordi nähtud. Ometigi oli Batmani filmiseeria tulevik peale Joel Schumacheri campihõngulisi filme üpriski tume, mis tähendas seda, et aeg oli küps taaskord nullist alustada. Seekord võttis ohjad enda kätte Christopher Nolan, kelle käe all valminud seeria esimene osa Batman Begins jäi üpriski paljudel enne The Dark Knighti nägemist vaatamata. Sama lugu oli ka minu puhul, kuid õnneks töötavad mõlemad filmid hästi ka individuaalsel tasandil, teineteisest sõltumata. TDK jääb aga juba sellepärast Beginsile alla, sest lugu tundus kuidagi tihedam ning filmi hoidis ülal rohkem kui ainult üks suurepäraselt kehastatud villain. Kahju on aga sellest, et Scarecrow tegemisi kuidagi vähe ekraanile jõudis ning tema motiivid kahtlaseks jäid. Siiski, hea film on hea. 8/10

2 kommentaari:

Kalmsten ütles ...

Kusjuures, mina vaatsin seda kui ta tuli kuna lasin ennast posterist petta.
Ei olnd üldse selline x-atmosfääriga Bätulugu nagu ma lootsin ning ma ei mäleta sellest suurt sittagi peale selle, et ta oli (häguse mälu järgi) parem kui DK, aga kehvem kui esimene(1961) ja Batman + Batman Returns.

sticka ütles ...

kui ta seal kuskil ära eksind oli, siis ma unustasin juba, mis filmi ma vaatan, oleks võind tund aega kauem kesta see.